CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری اصطلاحی است که دربرگیرنده عملیاتی است که شرکت برای مدیریت مشتری یا پایگاه مشتری خود انجام می دهد. بازاریابی مدرن بیش از محصول بر مشتری متمرکز است. این برخلاف روش های سنتی بازاریابی است که بازاریابان بر روی کالای فروخته شده تمرکز می کنند. روابط مشتری می تواند به …
مجله زنده خبری – جاذبههای گردشگری اهر
نحوه ایجاد لیستی برای ایجاد ترافیک برای بازاریابی اینترنتی
برنامهای برای یکطرفه کردن جادهها نداریم / مسافران، بازگشت را به تعویق نیندازند
مشتری ,بازاریابی ,مدرن ,crm ,ecrm ,مدیریت ,است که ,بازاریابی مدرن ,و ecrm ,crm و ,مدرن با
درباره این سایت